[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه
محسن اکبری، سید حسن آل طه، میلاد هوشمند چایجانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
جواد عمادی، زینب خمیس آبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان
راحله میرفلاح
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران
مریم دانشمند مهر، مرتضی فرحناک صیقلانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان)
ابراهیم عزتی لارسری، بهنام عاشقی، المیرا حضرتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته
مرضیه فریدی ماسوله
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by