[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 1، شماره 4 - ( تابستان 1398 ) ::
جلد 1 شماره 4 صفحات 88-70 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)
حمید خداداد حسینی ، مهدی خوش اخلاق
چکیده:   (783 مشاهده)
هدف: هدف از این پژوهش بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
روش شناسی: این تحقیق از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی- توسعه ای و از نظر روش گردآوری داده‌ها از نوع پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در تهران تشکیل می‌­دهند که دنبال کننده صفحات برند مارال چرم می باشند که نمونه ها به روش غیراحتمالی در دسترس شرکت انتخاب شدند. برای اندازه‌گیری متغیرها از پرسشنامه استاندارد استفاده گردید. داده‌ها با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی تجزیه و تحلیل شده است. برای آزمون فرضیه‌ها از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد.
یافته ها و نتیجه گیری: نتایج پژوهش نشان داد که از آنجایی که در همه فرضیه ها سطح معناداری پایین تر از 0.01 می باشد و میزان t در همه فرضیه ها از مقدار بحرانی 1.96 بالاتر است، بنابراین تمامی فرضیه های پژوهش تأیید می شود. اما میزان تأثیرگذاری بصورت یکسان نبوده است. نتایج این تحقیق می تواند برای کسب و کارهایی که تمایل به استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش وفاداری مشتریان که منتج به اعتماد از طرف آنان می شود، توصیه های اجرایی به منظور بهره برداری لازم جهت تحقق اهداف توسعه ای آنان ارائه نماید.

واژه‌های کلیدی: جنسیت برند، ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده، وفاداری، رضایت، اعتماد، مارال چرم
متن کامل [PDF 328 kb]   (206 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی‌های بازاریابی و تحقیقات بازار در مدیریت خدمات
انتشار: 1401/1/16
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Khodadad Hosseini H, khoshakhlagh M. The Impact of Brand Gender and Consumer-Based Brand Equity on Loyalty with the Role of Satisfaction and Trust (Case Study: Instagram Social Network). 3 2019; 1 (4) :70-88
URL: http://somjournal.ir/article-1-53-fa.html

خداداد حسینی حمید، خوش اخلاق مهدی. بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). فصلنامه مدیریت عملیات خدمات. 1398; 1 (4) :70-88

URL: http://somjournal.ir/article-1-53-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 4 - ( تابستان 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4645