[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 1 - ( پاییز 1398 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 66-41 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
محمد رضا تقی زاده جورشری ، آرزو حسین زاده ، نیلو فر ابراهیمی
چکیده:   (1010 مشاهده)
هدف: بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌باشد.
روش‌شناسی: جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانشجویانی هستند که به صورت آنلاین نسبت به خرید اقدام می‌نمایند. این پژوهش از نوع دسته مطالعات توصیفی می‌باشد. ابزار پژوهش پرسشنامه استاندارد که با مقیاس 5 گزینه‌ای لیکرت امتیازدهی شده است. برای بررسی روایی ابزار تحقیق از روش روایی محتوا و تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. با توجه به تعداد نمونه 384 پرسشنامه کامل و معتبر به روش نمونه‌گیری غیر تصادفی در دسترس جمع آوری شده است. تجزیه و تحلیل‌های اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل داده‌های به وسیله­ی نرم افزار SPSS22 و SMART PLS2 انجام گردیده است.
یافته‌ها: سه عامل تعامل، ارتباط درک شده و رضایت مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و سه عامل انگیزه لذت بخشی، امید به عملکرد و آگاهی بخشی سه عامل تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است. این مطالعه نشان داد که امید به عملکرد، تعامل بر امید به عملکرد، تعامل بر انگیزه لذت بخشی، آگاهی بخشی و ارتباط مثبتی بر قصد خرید مشتریان محصولات ارائه شده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی دارد.
 نتیجه‌گیری: این مطالعه راهنمایی‌هایی نظری و عملی در مورد چگونگی برنامه­ریزی و پیاده­سازی اثر بخش بازاریابان در تبلیغات خود بر روی سیستم عامل­های رسانه‌های اجتماعی ارائه می­‌دهد.
واژه‌های کلیدی: عوامل مدیریت ارتباط با مشتری، قصد خرید، تبلیغات رسانه های اجتماعی
متن کامل [PDF 1292 kb]   (123 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت تکنولوژی و نوآوری خدمات
انتشار: 1402/4/5
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

taghizadeh joorshari M R, hosseinzadeh A, ebrahimi N. The effect of influencing factors on students' purchasing intention in social media, considering the role of social media advertising features. 3 2019; 2 (1) :41-66
URL: http://somjournal.ir/article-1-59-fa.html

تقی زاده جورشری محمد رضا، حسین زاده آرزو، ابراهیمی نیلو فر. بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه مدیریت عملیات خدمات. 1398; 2 (1) :41-66

URL: http://somjournal.ir/article-1-59-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 1 - ( پاییز 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4645