You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران سعیده منصوری، عادل آذر
چکیده -
متن کامل (PDF)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
رضا شیخ، هانیه شامبیاتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال مصطفی ابراهیم پور ازبری، سعید پورعسکرپرست، یعقوب ممبینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM کیخسرو یاکیده، غلامرضا محفوظی، فاطمه سعیدی لوحهسرا
چکیده -
متن کامل (PDF)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
غلامرضا جمالی، معصومه محمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
سید عباس ابراهیمی، ساره خمامی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue