Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Services Operation Management

فصلنامه مدیریت عملیات خدمات



Volume 1, Number 1 (2018-11)


A Study of the Relationship between Quality of Service and Brand Equity (Case Study: Customers of Bank Melli of Guilan province)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Ranking Factors Affecting Services Supply Chain Using SWARA Technique (Case Study: Airline Agencies in Bushehr City)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Rating Iran's Banks based on CAMEL Indices Using RAM Model
رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of the Open Status of "Technology Organization-Environment" and Mutual Service Production on the Performance of Tourism Offices with the Mediating Role of Digital Resources Preparedness
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Self-assessment of the Company's Excellence Trend in the Time Series by Analyzing the Quality Cost based on the ARAS Method using Definitive, Interval-Fuzzy Information (Case Study: Ceramic Industry)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Configuration of Service Supply Chain in the Iranian Banking Industry Using an Agent- Based Framework
پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles