Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Services Operation Management
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 1 (2018-11)
A Study of the Relationship between Quality of Service and Brand Equity (Case Study: Customers of Bank Melli of Guilan province)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ranking Factors Affecting Services Supply Chain Using SWARA Technique (Case Study: Airline Agencies in Bushehr City)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Rating Iran's Banks based on CAMEL Indices Using RAM Model
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of the Open Status of "Technology Organization-Environment" and Mutual Service Production on the Performance of Tourism Offices with the Mediating Role of Digital Resources Preparedness
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Self-assessment of the Company's Excellence Trend in the Time Series by Analyzing the Quality Cost based on the ARAS Method using Definitive, Interval-Fuzzy Information (Case Study: Ceramic Industry)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Configuration of Service Supply Chain in the Iranian Banking Industry Using an Agent- Based Framework
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles