Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Services Operation Management
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 2 (2018-12)
Optimization of a Supply Chain Including Warehouses and Retail Stores Using a Data Mining Technique of Improved Greedy Algorithm
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determining the Effective Factors of conversational skills of managers in business Communications
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation and ranking of the importance of the mixing elements of marketing services in distributing industry of Iran.
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Quality of Life of the Administrative Personnel of Public Hospitals of East Guilan
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Effective Factors on Smoothing of Profit in Service Companies Accepted in Tehran Stock Exchange
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the impact of internal marketing on student satisfaction with mediation of employees ' job satisfaction and service quality.
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles