You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) یوسف محمدکریمی، رضا اسماعیل پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) محمد دهقانی، سپیده خوشاب، پوریا فرح گل، محمد حسین آسیا
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا فهیمه مهدوی هندخاله، نرگس دل افروز
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان آزاده کاظمی نیا، مزدک موسوی، علی کاظمی نیا
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی پروین باقرپور، منصور کارنیا شفارود
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت) فاطمه پیرو اولیاء، مرضیه فریدی ماسوله، مهرعلی همتی نژاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue