[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان)
یوسف محمدکریمی، رضا اسماعیل پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه)
محمد دهقانی، سپیده خوشاب، پوریا فرح گل، محمد حسین آسیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا
فهیمه مهدوی هندخاله، نرگس دل افروز
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان
آزاده کاظمی نیا، مزدک موسوی، علی کاظمی نیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی
پروین باقرپور، منصور کارنیا شفارود
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت)
فاطمه پیرو اولیاء، مرضیه فریدی ماسوله، مهرعلی همتی نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by