Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Services Operation Management

فصلنامه مدیریت عملیات خدمات



Volume 1, Number 3 (2019-5)


Investigating the Affecting Factors on Productivity in Educational Organizations and Using Trainees Using Electronic Education (Case Study: Rasht Advanced Skills Training Center)
بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of human sigma in improving the performance of sports organizations
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Subsidiary Assessment Framework (Case study: Kerman Office Machinery Company)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Influence of Web Seller Service Marketing Strategy on Purchase Intention on Digikala Social Network Users
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Workshop Service Improvement on Customer Satisfaction Improvement and the Mediated Effect of Perceived Justice and Emotion on Client Loyalty (Case Study: Central Workshop of South Pars Refinery - Assaluyeh)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Strategic Innovation Model for Local Tourism Businesses (Case Study of Guilan Province)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles