[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..

نمایه نویسندگان

تمام نسخه ها
:: آدر، عادل بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 4]
:: آذر، عادل پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1]
:: آذر، عادل بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهت‌گیری بازار با رویکرد فرایندی [دوره 2، شماره 1]
:: آسیا، محمد حسین تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3]
:: آل طه، سید حسن بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2]
:: ابراهیم پور ازبری، مصطفی تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1]
:: ابراهیمی، سید عباس بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) [دوره 1، شماره 1]
:: ابراهیمی، نیلو فر بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1]
:: احمدی، پرویز بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1]
:: احمدی، پرویز بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت [دوره 1، شماره 4]
:: اسکندرپور، بهروز چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1]
:: اسماعیل پور، رضا الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 1، شماره 3]
:: اکبری، محسن بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2]
:: امیری، فرزاد تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1]
:: باقرپور، پروین نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی [دوره 1، شماره 3]
:: پورعسکرپرست، سعید تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1]
:: پیرو اولیاء، فاطمه بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3]
:: تقی زاده جورشری، محمد رضا بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1]
:: جمالی، غلامرضا اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) [دوره 1، شماره 1]
:: حسین زاده، آرزو بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1]
:: حسینی، سید محمد حسن ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4]
:: حسینی، محمد بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند [دوره 1، شماره 4]
:: حضرتی، المیرا تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2]
:: خداداد حسینی، حمید بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1]
:: خداداد حسینی، حمید بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 1، شماره 4]
:: خمامی، ساره بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) [دوره 1، شماره 1]
:: خمیس آبادی، زینب بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 2]
:: خوش اخلاق، مهدی بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 1، شماره 4]
:: خوشاب، سپیده تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3]
:: دانشمند مهر، مریم ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران [دوره 1، شماره 2]
:: دل افروز، نرگس تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا [دوره 1، شماره 3]
:: دهقانی، محمد تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3]
:: روحی، معصومه بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 4]
:: ساری خانی، فاطمه مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1]
:: سپهری پسند، محمد بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1]
:: سعیدی لوحه‌سرا، فاطمه رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1]
:: سمیعی زفرقندی، محمد امین ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4]
:: شامبیاتی، هانیه‌ خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) [دوره 1، شماره 1]
:: شیخ، رضا خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) [دوره 1، شماره 1]
:: شیخ، رضا ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4]
:: شیخ، رضا مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1]
:: صائب نیا، سمیه چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1]
:: صبوری ماسوله، زهرا بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت [دوره 1، شماره 4]
:: عاشقی، بهنام تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2]
:: عزتی لارسری، ابراهیم تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2]
:: عمادی، جواد بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 2]
:: عیدی، حسین تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1]
:: فتاحی، محمد مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1]
:: فرح گل، پوریا تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3]
:: فرحناک صیقلانی، مرتضی ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران [دوره 1، شماره 2]
:: فریدی ماسوله، مرضیه بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3]
:: فریدی ماسوله، مرضیه بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته [دوره 1، شماره 2]
:: قلی پور، نگار تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1]
:: کارگر ناو، عبدالله چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1]
:: کارنیا شفارود، منصور نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی [دوره 1، شماره 3]
:: کاظمی نیا، آزاده تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3]
:: کاظمی نیا، آزاده بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند [دوره 1، شماره 4]
:: کاظمی نیا، علی تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3]
:: محفوظی، غلامرضا رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1]
:: محمدکریمی، یوسف الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 1، شماره 3]
:: محمدی، معصومه اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) [دوره 1، شماره 1]
:: مطور، قاسم بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 4]
:: ممبینی، یعقوب تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1]
:: منصوری، سعیده پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1]
:: موسوی، مزدک تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3]
:: مهدوی هندخاله، فهیمه تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا [دوره 1، شماره 3]
:: میرفلاح، راحله کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان [دوره 1، شماره 2]
:: نظری، فریبا بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 4]
:: نقیلو، فیروزه بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهت‌گیری بازار با رویکرد فرایندی [دوره 2، شماره 1]
:: همتی نژاد، مهرعلی بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت [دوره 1، شماره 4]
:: همتی نژاد، مهرعلی بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3]
:: هوشمند چایجانی، میلاد بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2]
:: یاکیده، کیخسرو رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1]
:: یوسفی، بهرام تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1]
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 25 queries by YEKTAWEB 4710