 |
آدر، عادل
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 4] |
 |
آذر، عادل
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
آذر، عادل
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهتگیری بازار با رویکرد فرایندی [دوره 2، شماره 1] |
 |
آسیا، محمد حسین
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3] |
 |
آل طه، سید حسن
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2] |
 |
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1] |
 |
ابراهیمی، سید عباس
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
ابراهیمی، نیلو فر
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 1] |
 |
احمدی، پرویز
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1] |
 |
احمدی، پرویز
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت [دوره 1، شماره 4] |
 |
اسکندرپور، بهروز
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1] |
 |
اسماعیل پور، رضا
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 1، شماره 3] |
 |
اکبری، محسن
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2] |
 |
امیری، فرزاد
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1] |
 |
باقرپور، پروین
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی [دوره 1، شماره 3] |
 |
پورعسکرپرست، سعید
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1] |
 |
پیرو اولیاء، فاطمه
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3] |
 |
تقی زاده جورشری، محمد رضا
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 1] |
 |
جمالی، غلامرضا
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
حسین زاده، آرزو
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 1] |
 |
حسینی، سید محمد حسن
ارزیابی و رتبهبندی محلهای احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4] |
 |
حسینی، محمد
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند [دوره 1، شماره 4] |
 |
حضرتی، المیرا
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2] |
 |
خداداد حسینی، حمید
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1] |
 |
خداداد حسینی، حمید
بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 1، شماره 4] |
 |
خمامی، ساره
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
خمیس آبادی، زینب
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 2] |
 |
خوش اخلاق، مهدی
بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 1، شماره 4] |
 |
خوشاب، سپیده
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3] |
 |
دانشمند مهر، مریم
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران [دوره 1، شماره 2] |
 |
دل افروز، نرگس
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا [دوره 1، شماره 3] |
 |
دهقانی، محمد
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3] |
 |
روحی، معصومه
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 4] |
 |
ساری خانی، فاطمه
مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1] |
 |
سپهری پسند، محمد
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1] |
 |
سعیدی لوحهسرا، فاطمه
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1] |
 |
سمیعی زفرقندی، محمد امین
ارزیابی و رتبهبندی محلهای احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4] |
 |
شامبیاتی، هانیه
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
شیخ، رضا
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
شیخ، رضا
ارزیابی و رتبهبندی محلهای احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4] |
 |
شیخ، رضا
مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1] |
 |
صائب نیا، سمیه
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1] |
 |
صبوری ماسوله، زهرا
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت [دوره 1، شماره 4] |
 |
عاشقی، بهنام
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2] |
 |
عزتی لارسری، ابراهیم
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2] |
 |
عمادی، جواد
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 2] |
 |
عیدی، حسین
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1] |
 |
فتاحی، محمد
مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1] |
 |
فرح گل، پوریا
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3] |
 |
فرحناک صیقلانی، مرتضی
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران [دوره 1، شماره 2] |
 |
فریدی ماسوله، مرضیه
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3] |
 |
فریدی ماسوله، مرضیه
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته [دوره 1، شماره 2] |
 |
قلی پور، نگار
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1] |
 |
کارگر ناو، عبدالله
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1] |
 |
کارنیا شفارود، منصور
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی [دوره 1، شماره 3] |
 |
کاظمی نیا، آزاده
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3] |
 |
کاظمی نیا، آزاده
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند [دوره 1، شماره 4] |
 |
کاظمی نیا، علی
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3] |
 |
محفوظی، غلامرضا
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1] |
 |
محمدکریمی، یوسف
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 1، شماره 3] |
 |
محمدی، معصومه
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
مطور، قاسم
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 4] |
 |
ممبینی، یعقوب
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1] |
 |
منصوری، سعیده
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
موسوی، مزدک
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3] |
 |
مهدوی هندخاله، فهیمه
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا [دوره 1، شماره 3] |
 |
میرفلاح، راحله
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان [دوره 1، شماره 2] |
 |
نظری، فریبا
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 4] |
 |
نقیلو، فیروزه
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهتگیری بازار با رویکرد فرایندی [دوره 2، شماره 1] |
 |
همتی نژاد، مهرعلی
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت [دوره 1، شماره 4] |
 |
همتی نژاد، مهرعلی
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3] |
 |
هوشمند چایجانی، میلاد
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2] |
 |
یاکیده، کیخسرو
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1] |
 |
یوسفی، بهرام
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1] |