 |
آمادگی منابع دیجیتال.
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1] |
 |
آموزش عالی
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2] |
 |
احساسات
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3] |
 |
اعتماد به برند
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند [دوره 1، شماره 4] |
 |
الگوریتم حریصانه بهبود یافته.
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته [دوره 1، شماره 2] |
 |
باشگاه های تناسب اندام
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی [دوره 1، شماره 3] |
 |
بانک ملی استان گیلان
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
بهره وری.
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3] |
 |
بیمه سلامت استان گیلان
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1] |
 |
پایداری؛ بازیافت کاغذ؛ روش ویکور فازی؛ روش UTASTAR
مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1] |
 |
تبلیغات رسانه های اجتماعی
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 1] |
 |
تمرکز
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهتگیری بازار با رویکرد فرایندی [دوره 2، شماره 1] |
 |
دوگانگی مشتری-تأمینکننده
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
رضایت از اوقات فراغت
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان [دوره 1، شماره 2] |
 |
ساختار مالکیت
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 2] |
 |
سامانه مدیریت دانش
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت [دوره 1، شماره 4] |
 |
شرکت ملی حفاری ایران و کیفیت خدمات اردوگاهی.
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 4] |
 |
عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (8P)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران [دوره 1، شماره 2] |
 |
عوامل عملیاتی.
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
فروشگاه آنلاین
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا [دوره 1، شماره 3] |
 |
قصد خرید.
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1] |
 |
گیلان
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 1، شماره 3] |
 |
ماتریس گروه مشاوران بوستون.
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1] |
 |
مارال چرم
بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 1، شماره 4] |
 |
مدل سازی ساختاری تفسیری
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 4] |
 |
مولتی مورا
ارزیابی و رتبهبندی محلهای احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4] |
 |
مهارتهای مدیران
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2] |
 |
هزینه کیفیت
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
[دوره 1، شماره 1] |
 |
AHP و TOPSIS
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3] |
 |
CAMEL
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1] |