[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آمادگی منابع دیجیتال. تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال [دوره 1، شماره 1]
:: آموزش عالی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه [دوره 1، شماره 2]
:: احساسات تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) [دوره 1، شماره 3]
:: اعتماد به برند بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند [دوره 1، شماره 4]
:: الگوریتم حریصانه بهبود یافته. بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته [دوره 1، شماره 2]
:: باشگاه های تناسب اندام نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی [دوره 1، شماره 3]
:: بانک ملی استان گیلان بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) [دوره 1، شماره 1]
:: بهره وری. بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) [دوره 1، شماره 3]
:: بیمه سلامت استان گیلان چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) [دوره 2، شماره 1]
:: پایداری؛ بازیافت کاغذ؛ روش ویکور فازی؛ روش UTASTAR مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره [دوره 2، شماره 1]
:: تبلیغات رسانه های اجتماعی بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1]
:: تمرکز بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهت‌گیری بازار با رویکرد فرایندی [دوره 2، شماره 1]
:: دوگانگی مشتری-تأمین‌کننده پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران [دوره 1، شماره 1]
:: رضایت از اوقات فراغت کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان [دوره 1، شماره 2]
:: ساختار مالکیت بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 2]
:: سامانه مدیریت دانش بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت [دوره 1، شماره 4]
:: شرکت ملی حفاری ایران و کیفیت خدمات اردوگاهی. بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 4]
:: عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (8P) ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران [دوره 1، شماره 2]
:: عوامل عملیاتی. اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) [دوره 1، شماره 1]
:: فروشگاه آنلاین تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا [دوره 1، شماره 3]
:: قصد خرید. بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 1]
:: گیلان الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 1، شماره 3]
:: ماتریس گروه مشاوران بوستون. تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری [دوره 2، شماره 1]
:: مارال چرم بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 1، شماره 4]
:: مدل سازی ساختاری تفسیری بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 4]
:: مولتی مورا ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) [دوره 1، شماره 4]
:: مهارت‌های مدیران تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) [دوره 1، شماره 2]
:: هزینه کیفیت خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) [دوره 1، شماره 1]
:: AHP و TOPSIS تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان [دوره 1، شماره 3]
:: CAMEL رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM [دوره 1، شماره 1]
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 25 queries by YEKTAWEB 4710