[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) (4328 مشاهده)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه (4288 مشاهده)
پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران (4197 مشاهده)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) (4145 مشاهده)
رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM (3805 مشاهده)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته (3734 مشاهده)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) (3676 مشاهده)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران (3590 مشاهده)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا (3467 مشاهده)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال (3109 مشاهده)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) (2946 مشاهده)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) (2877 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2808 مشاهده)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) (2596 مشاهده)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان (2593 مشاهده)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان (2519 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) (2401 مشاهده)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی (2131 مشاهده)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند (1131 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت (1048 مشاهده)
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی (1041 مشاهده)
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری (994 مشاهده)
ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) (876 مشاهده)
بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) (774 مشاهده)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) (694 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی (5506 دریافت)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران (2811 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) (1471 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (1335 دریافت)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) (1168 دریافت)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته (1091 دریافت)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان (1091 دریافت)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه (1067 دریافت)
پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران (970 دریافت)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا (907 دریافت)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) (750 دریافت)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) (731 دریافت)
رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM (714 دریافت)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) (683 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) (663 دریافت)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال (654 دریافت)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان (636 دریافت)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) (610 دریافت)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی (501 دریافت)
ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) (301 دریافت)
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری (294 دریافت)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت (287 دریافت)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند (252 دریافت)
بررسی تأثیر جنسیت برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بر وفاداری با توجه به نقش رضایت و اعتماد(مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) (199 دریافت)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) (123 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 5952 بازدید)
اطلاعات تماس ( 3575 بازدید)
راهنمای نویسندگان ( 3480 بازدید)
اعضای هیات تحریریه ( 3455 بازدید)
اهداف فصلنامه ( 3324 بازدید)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 3310 بازدید)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 1140 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
درباره نشریه ( 630 چاپ)
اطلاعات تماس ( 581 چاپ)
اهداف فصلنامه ( 543 چاپ)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 537 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 529 چاپ)
اعضای هیات تحریریه ( 528 چاپ)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 377 چاپ)
    ... آمار بیشتر

فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4645