Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Services Operation Management

فصلنامه مدیریت عملیات خدمات



Volume 2, Number 1 (2019-9)


Challenges of organizational structure development using a hierarchical approach (Case study: Guilan health insurance)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Utility assessment of paper recycling technologies in terms of sustainability dimensions with a multi-criteria decision-making approach
مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating Factors Affecting the Development of Iranian Football Brand using the gray fuzzy approach and the matrix of Boston Group consultants
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of influencing factors on students' purchasing intention in social media, considering the role of social media advertising features
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Possibility of Structural Elements Correction of Market Orientation with Process approach
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهت‌گیری بازار با رویکرد فرایندی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating Marketing Strategies on Online Shopping Evaluation: Explaining the Role of Perceived Risk, Trust and Customer Purchase Intention(Case Study of DigiKala Online Store)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles