[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
حمید خداداد حسینی، پرویز احمدی، محمد سپهری پسند
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهت‌گیری بازار با رویکرد فرایندی
فیروزه نقیلو، عادل آذر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
محمد رضا تقی زاده جورشری، آرزو حسین زاده، نیلو فر ابراهیمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری
نگار قلی پور، حسین عیدی، بهرام یوسفی، فرزاد امیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مطلوبیت سنجی تکنولوژی های بازیافت کاغذ با در نظر گرفتن عوامل پایداری با رویکرد چند معیاره
فاطمه ساری خانی، محمد فتاحی، رضا شیخ
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان)
بهروز اسکندرپور، عبدالله کارگر ناو، سمیه صائب نیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by