[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف
محورهای موضوعی نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
بانکها و نمایه نامهها
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه
(4841 مشاهده)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان)
(4788 مشاهده)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
(4688 مشاهده)
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران
(4656 مشاهده)
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM
(4461 مشاهده)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته
(4278 مشاهده)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
(4145 مشاهده)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا
(4130 مشاهده)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران
(4031 مشاهده)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال
(3509 مشاهده)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه)
(3416 مشاهده)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
(3395 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(3182 مشاهده)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان)
(3113 مشاهده)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان
(3017 مشاهده)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان
(2965 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت)
(2906 مشاهده)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی
(2577 مشاهده)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
(2263 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی
(2248 مشاهده)
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری
(2107 مشاهده)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان)
(2017 مشاهده)
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهتگیری بازار با رویکرد فرایندی
(1937 مشاهده)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند
(1814 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت
(1562 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی
(5683 دریافت)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران
(3114 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
(1617 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(1562 دریافت)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته
(1345 دریافت)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان
(1329 دریافت)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان)
(1318 دریافت)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه
(1295 دریافت)
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران
(1125 دریافت)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا
(1106 دریافت)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه)
(927 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت)
(912 دریافت)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
(880 دریافت)
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM
(873 دریافت)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان)
(864 دریافت)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال
(783 دریافت)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان
(779 دریافت)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
(740 دریافت)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی
(662 دریافت)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان)
(630 دریافت)
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری
(573 دریافت)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند
(562 دریافت)
ارزیابی و رتبهبندی محلهای احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران)
(537 دریافت)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت
(495 دریافت)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
(446 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
درباره نشریه
(
7437 بازدید
)
اطلاعات تماس
(
4524 بازدید
)
راهنمای نویسندگان
(
4269 بازدید
)
اعضای هیات تحریریه
(
4209 بازدید
)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
4114 بازدید
)
اهداف فصلنامه
(
4045 بازدید
)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
1301 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
درباره نشریه
(
792 چاپ
)
اطلاعات تماس
(
713 چاپ
)
اهداف فصلنامه
(
675 چاپ
)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
665 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
661 چاپ
)
اعضای هیات تحریریه
(
658 چاپ
)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
469 چاپ
)
... آمار بیشتر
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4714