[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف
محورهای موضوعی نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
بانکها و نمایه نامهها
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه
(5255 مشاهده)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان)
(5131 مشاهده)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
(5067 مشاهده)
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران
(5019 مشاهده)
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM
(4860 مشاهده)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته
(4674 مشاهده)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا
(4538 مشاهده)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
(4498 مشاهده)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران
(4363 مشاهده)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه)
(3872 مشاهده)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال
(3866 مشاهده)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
(3762 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(3584 مشاهده)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان)
(3463 مشاهده)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان
(3354 مشاهده)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان
(3342 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت)
(3306 مشاهده)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی
(2929 مشاهده)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
(2868 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی
(2824 مشاهده)
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری
(2656 مشاهده)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان)
(2550 مشاهده)
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهتگیری بازار با رویکرد فرایندی
(2501 مشاهده)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند
(2315 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت
(1971 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی
(5820 دریافت)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران
(3298 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان)
(1770 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(1710 دریافت)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته
(1554 دریافت)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان
(1480 دریافت)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان)
(1469 دریافت)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجیگری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه
(1458 دریافت)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا
(1275 دریافت)
پیکرهبندی زنجیره تأمین خدمت با بهکارگیری رویکرد عاملبنیان در صنعت بانکداری ایران
(1255 دریافت)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه)
(1077 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری سازمانهای آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزشهای الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته رشت)
(1074 دریافت)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان)
(1024 دریافت)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانسهای هواپیمایی شهر بوشهر)
(1018 دریافت)
رتبهبندی بانکهای کشور بر اساس شاخصهای CAMEL با استفاده از مدل RAM
(987 دریافت)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستانهای دولتی شرق گیلان
(926 دریافت)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال
(899 دریافت)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان)
(852 دریافت)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازهای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک)
(846 دریافت)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی
(814 دریافت)
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری
(743 دریافت)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند
(731 دریافت)
ارزیابی و رتبهبندی محلهای احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران)
(659 دریافت)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستانهای رشت
(656 دریافت)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
(649 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
درباره نشریه
(
8058 بازدید
)
اطلاعات تماس
(
4953 بازدید
)
راهنمای نویسندگان
(
4685 بازدید
)
اعضای هیات تحریریه
(
4628 بازدید
)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
4481 بازدید
)
اهداف فصلنامه
(
4423 بازدید
)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
1431 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
درباره نشریه
(
899 چاپ
)
اطلاعات تماس
(
811 چاپ
)
اهداف فصلنامه
(
773 چاپ
)
اعضای هیات تحریریه
(
758 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
752 چاپ
)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
749 چاپ
)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
(
549 چاپ
)
... آمار بیشتر
Persian site map -
English site map
- Created in 0.19 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4725