[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
بانک‌ها و نمایه نامه‌ها


..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه (5322 مشاهده)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) (5186 مشاهده)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) (5124 مشاهده)
پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران (5074 مشاهده)
رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM (4936 مشاهده)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته (4727 مشاهده)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا (4622 مشاهده)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) (4554 مشاهده)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران (4407 مشاهده)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) (3961 مشاهده)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال (3919 مشاهده)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) (3811 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (3624 مشاهده)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) (3527 مشاهده)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان (3410 مشاهده)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان (3408 مشاهده)
بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) (3382 مشاهده)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) (3066 مشاهده)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی (2985 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید دانشجویان بر اساس ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (2972 مشاهده)
تبیین پیشران های موثر بر توسعه برند فوتبال ایران با رویکرد فازی خاکستری (2839 مشاهده)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) (2719 مشاهده)
بررسی امکان تصحیح عناصر ساختاری جهت‌گیری بازار با رویکرد فرایندی (2658 مشاهده)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند (2416 مشاهده)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت (2030 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اردوگاهی شرکت ملی حفاری ایران با استفاده از تکنیک داده کاوی (5850 دریافت)
ارزیابی و رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت پخش ایران (3334 دریافت)
بررسی رابطه کیفیت خدمات با ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی استان گیلان) (1802 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر هموارسازی سود در شرکتهای خدماتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (1738 دریافت)
بهینه سازی یک زنجیره تامین شامل انبارها و فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از تکنیک داده کاوی حریصانه بهبود یافته (1603 دریافت)
تبیین چهارچوبی مفهومی و کاربردی برای ارزیابی عملکرد نمایندگی های استانی شرکتهای خدماتی: مطالعه موردی شرکت ماشینهای اداری کرمان (1521 دریافت)
تعیین عوامل مؤثر مهارت مکالمه ای مدیران در ارتباطات تجاری (مطالعه موردی مدیران فروش شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی استان گیلان) (1505 دریافت)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت دانشجویان با میانجی‌گری رضایت شغلی کارکنان و کیفیت خدمات دانشگاه (1498 دریافت)
تأثیر استراتژی بازاریابی خدمات فروشنده وب بر قصد رفتار خرید در کاربران شبکه اجتماعی دیجی کالا (1321 دریافت)
پیکره‌بندی زنجیره تأمین خدمت با به‌کارگیری رویکرد عامل‌بنیان در صنعت بانکداری ایران (1292 دریافت)
بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری سازمان‌های آموزشی واستفاده کارآموزان از آموزش‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته رشت) (1133 دریافت)
تاثیر نقص خدمات کارگاهی در بهبود خدمات با رضایت مشتری و اثر میانجی عدالت و احساسات ادراک شده بر وفاداری ارباب رجوع (مـورد مطالعه: کارگاه مرکـزی پالایشـگاه چهارم پارس جنوبـی – عسلویه) (1119 دریافت)
الگوی نوآوری راهبردی برای کسب و کارهای گردشگری محلی (مطالعه موردی استان گیلان) (1071 دریافت)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین خدمات با استفاده از تکنیک SWARA (مطالعه موردی: آژانس‌های هواپیمایی شهر بوشهر) (1065 دریافت)
رتبه‌بندی بانک‌های کشور بر اساس شاخص‌های CAMEL با استفاده از مدل RAM (1012 دریافت)
کیفیت زندگی کارکنان اداری بیمارستان‌های دولتی شرق گیلان (958 دریافت)
تأثیر باز بودن«تکنولوژی ـ سازمان ـ محیط» و تولید مشترک خدمات بر عملکرد دفاتر خدمات گردشگری با نقش تعدیل گری آمادگی منابع دیجیتال (935 دریافت)
چالش های پیش روی توسعه ساختار سازمانی با بهره گیری از رویکرد سلسله مراتبی (مورد مطالعه: بیمه سلامت استان گیلان) (895 دریافت)
خودارزیابی روند تعالی شرکت در سری زمانی با تحلیل هزینه کیفیتی بر مبنای مدل تجمعی اراس مبتنی بر اطلاعات ترکیبی قطعی، فازی بازه‌ای (مطالعه موردی: صنعت سرامیک) (873 دریافت)
نقش سیگمای انسانی در بهبود عملکرد سازمان های ورزشی (851 دریافت)
بررسی و سطح بندی عوامل موثّر بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت روگا گستر با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری (791 دریافت)
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی بانکها بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت برند و تصویر برند (773 دریافت)
بررسی تأثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان‌های رشت (697 دریافت)
ارزیابی و رتبه‌بندی محل‌های احداث مراکز بازیافت پسماندهای جامد با استفاده از تکنیک مولتی مورا (مطالعه موردی: مراکز بازیافت پسماندهای جامد منطقه 22 شهرداری تهران) (689 دریافت)
بررسی استراتژی های بازاریابی بر ارزیابی خرید آنلاین: تبیین نقش ریسک درک شده، اعتماد و قصد خرید مشتری(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) (679 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 8262 بازدید)
اطلاعات تماس ( 5062 بازدید)
راهنمای نویسندگان ( 4803 بازدید)
اعضای هیات تحریریه ( 4771 بازدید)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 4592 بازدید)
اهداف فصلنامه ( 4533 بازدید)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 1449 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
درباره نشریه ( 959 چاپ)
اطلاعات تماس ( 824 چاپ)
اهداف فصلنامه ( 790 چاپ)
اعضای هیات تحریریه ( 777 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 769 چاپ)
محورهای موضوعی فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 764 چاپ)
فصلنامه مدیریت عملیات خدمات ( 560 چاپ)
    ... آمار بیشتر

فصلنامه مدیریت عملیات خدمات Journal of Services Operation Management
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4732